El Consorci Esportiu conjuntament amb l’associació de Jovens de la Mariana Alta, organitza el 31 de gener, 1 i 2 de febrer, un cap de setmana en la ciutat de Granada, motivat per la practica de l’esquí/snow en l’estació de Sierra Nevada.
Cal recordar que el termini de inscripcions finalitzarà el pròxim dilluns dia 13 de gener, i que encara disposes de places per a inscriure’t amb la teua parella, familiars, grup d’amics, companys de feina, etc.
Hi diferent modalitats de preus ajustades per a que aquest no sigua l’inconvenient, modalitat esquiador per 175 euros (bus, allotjament, i forfait), la modalitat no esquiador per 105 euros (bus, i allotjament), els menors de 5 i 12 anys poden beneficiar-se dels descomptes, d’altra banda pots contractar suplements com per exemple el material d’esquí o snow.
Per a formalitzar la inscripció cal, realitzar el pagament i omplir el full de inscripció, en el que disposes de tota la informació necessària per al pagament, i entregar-lo en qualsevol oficina dels ajuntaments consorciats o per correu electrònic a la següent adreça, info@cema-marinaalta.com.
Per a mes informació
No Comments »
No comments yet.
RSS feed for comments on this post. TrackBack URI
Leave a comment