Fart de jugar a soles?, vine a Monjove.

Dijous, 25 juliol 2013

Finalitza el II Campament d’Anglés

  •  
  • Ara plores? Mira que t’ho varem avisaaaar. Apunta’t al II Campament d’Anglés organitzat per la Regidoria de Joventut de Xàbia, i tu, que no! que no t’apetia!

    No veus que s’ho han passat d’allò més bé, han aprés anglés, han fet jocs a la piscina, han tingut nit del terror, tallers i jocs?

    Les valoracions han sigut molt positives, tant per part dels propis usuaris com dels seus pares i mares. Així que ja saps, l’any que ve, estigues atent i no oblides apuntar-te!

    Enguany, l’oferta s’ha ampliat a 60 participants i ha sigut tot un èxit.

    Desde Monjove volem agraïr-vos als participants, monitors i coordinador la vostra col·laboració sense la qual, no haguera pogut eixir tot tant bé.




    2 Comments »

    1. Hola
      quisiera daros las gracias a todos que habéis hecho posible el buen funcionamiento del campamento.se que no siempre era fácil y este año había mas incidentes que el pasado pero los monitores han sabido solucionar todo con una sonrisa para los niños.¡Enhorabuena a todos!

    2. ¡Hola a todos!
      He de decir que este campamento junto con el de el año pasado han sido increíbles. Muchísimas gracias por hacer posible tantas sonrisas, tantas risas, tantas cosas y experiencias que hemos vivido y aprendido durante una semana y tres días. GRACIAS DE VERDAD. Gracias a los monitores que son los más maravillosos que pueden existir, han creado una familia, una GRAN familia. Gracias también a los profesores de inglés que tienen mucha paciencia y gracias a todos en resumen. ¡GRACIAS! Y CON GANAS YA DEL SIGUIENTE. Muchos besos y abrazos :)


    Leave a comment

    Monjove es reserva el dret d'eliminar i/o modificar els comentaris que continguen llenguatge inapropiat, spam o altres conductas no apropiades.